Tuesday, March 30, 2010

HOMESTAY DI PANTAI KLEBANG, CASUARINA KONDO
















Kondo Casuarina ini terletak di Pantai Klebang, Melaka, sangat dekat dengan jalan besar.
Kondo ini mempunyai 3 bilik tidur (air conditioned), 2 tandas dan balkoni yang menghadap laut. Saiz Kondo juga sangat luas, iaitu 1200 kaki persegi. untuk sekuriti pula, terdapat sekuriti 24jam dan setiap kereta yang hendak masuk ke Kondo ini memerlukan pass.
Kondo ini adalah fully furnish, antara kemudahan yang terdapat dalam kondo ini adalah
1. sofa..
2. tv
3. dvd player
4. ketle
5. pembakar roti
6. peti ais.
7. set bedrom with aircond.
8. meja makan
9. coffee table.
10 . lain lain…
Kondo ini juga mempunyai kemudahan swimming pool (7am – 9pm).
Tidak sah kalau melawat melaka tanpa berjalan-jalan, sama ada untuk membeli belah mahu pun melawat ke tempat tempat bersejarah. Kondo ini terletak hanya 3km dari bandar hilir, dimana tarikan utamanya adalah mahkota parade, eye on malaysia, kota a famosa, jonker walk, dan pelbagai lagi. Pusat bandar juga terletak berdekatan dengan Kondo ini.
Kedai Makan hanya walking distance dari kondo.
Kadar Sewaanweekdayrm150 semalam
weekendrm190 semalam
Tempahan Bilik
hubungi saya untuk pertanyaan tarikh, sama ada available atau tidak. once available, sila bagi nama penuh dan no hp. saya akan smskan no acc saya. deposit rm100 diperlukan untuk booking 1malam
once saya dapat duit deposit, tempahan anda adalah secure.saya akan smskan nama,no hp dan cara-cara untuk checkin.balance bayaran boleh dibayar semasa check in.
HUBUNGI Peruzz – 013-9502782 / 012- 9863732 / 012-4720207 . .





1 comment:

  1. salam...

    saya nak tnya..kondo ni ada kemudahan lift/elevator x..memandangkan ayah saya OKU..agak susah menaiki tangga..

    ReplyDelete