Tuesday, March 30, 2010

BIDARA PUTERI RESORT, PANTAI PUTERI






















Resort Pantai Puteri ini terletak di Pantai Puteri (berhampiran dengan Pantai Klebang), Melaka, sangat dekat dengan jalan besar. Kami mempunyai 2 unit resort, dan yang menariknya, kedua2 unit ini terletak bersebelahan antara satu sama lain. Ini membolehkan mereka yang mempunyai keluarga yang ramai datang dan bercuti ke unit kami.
Resort ini mempunyai 2 bilik tidur (air conditioned),ruang tamunya juga mempunyai penghawa dingin (2HP),2 tandas dan balkoni yang menghadap laut. Saiz Kondo juga luas, iaitu 799 kaki persegi.
Kondo ini adalah fully furnish, antara kemudahan yang terdapat dalam resort ini adalah
1. sofa..
2. tv
3. dvd player
4. kettle
5. pembakar roti
6. peti ais.
7. ruang tamu dengan penghawa dingin
8. 2 bilik tidur(set lengkap) dengan penghawa dingin
8. meja makan
9. coffee table.
10 . lain lain…resort ini juga mempunyai kemudahan swimming pool yang luas (7am – 9pm).
untuk kemudahan internet, Wifi disediakan di lobi resort ini, anda cuma perlu membawa laptop anda ke lobi untuk menggunakan perkhidmatan wifi secara percuma.
Tidak sah kalau melawat melaka tanpa berjalan-jalan, sama ada untuk membeli belah mahu pun melawat ke tempat tempat bersejarah. Kondo ini terletak hanya 3km dari bandar hilir, dimana tarikan utamanya adalah mahkota parade, eye on malaysia, kota a famosa, jonker walk, dan pelbagai lagi. Pusat bandar juga terletak berdekatan dengan Kondo ini.
Kedai Makan hanya walking distance dari resort ini..
Kadar Sewaanweekdayrm150 semalam
weekend rm190 semalam
Tempahan Bilik
hubungi saya untuk pertanyaan tarikh, sama ada available atau tidak. once available, sila bagi nama penuh dan no hp. saya akan smskan no acc saya. deposit rm100 diperlukan untuk booking 1malam
once saya dapat duit deposit, tempahan anda adalah secure.saya akan smskan nama,no hp dan cara-cara untuk checkin.balance bayaran boleh dibayar semasa check in.
fairuz a.k.a Peruzz 012-9863732 013952782












1 comment: