Tuesday, March 30, 2010

HOMESTAY DI TANJUNG SAMUDERA PANTAI PUTERI, MELAKA







Kondominium mewah ini terletak di Pantai Puteri (berhampiran dengan Pantai Klebang), Melaka. Kami mempunyai 4 unit yang kawasan ini .
Resort ini mempunyai 3 bilik tidur (air conditioned) ,ruang tamunya juga mempunyai penghawa dingin (2HP), 2 tandas dan balkoni yang menghadap laut. Saiz Kondo juga luas, iaitu 1200 kaki persegi.
Kondo ini adalah fully furnish, antara kemudahan yang terdapat dalam unit ini adalah
1. sofa..
2. tv
3. astro
4. kettle
5. pembakar roti
6. peti ais.
7. bilik tidur(set lengkap) dengan penghawa dingin
8. meja makan
9. coffee table.
10 . lain lain…Kondominiun ini juga mempunyai kemudahan swimming pool yang luas (7am – 9pm dan juga gimnasium.
Tidak sah kalau melawat melaka tanpa berjalan-jalan, sama ada untuk membeli belah mahu pun melawat ke tempat tempat bersejarah. Tarikan utamanya adalah mahkota parade, eye on malaysia, kota a famosa, jonker walk, dan pelbagai lagi. Kedai Makan dan pasar malam setiap hari ahad berada dihadapan kondo ini.
Kadar Sewaanweekdayrm200 semalam
weekendrm250 semalam
Tempahan Bilik
hubungi saya untuk pertanyaan tarikh, sama ada available atau tidak. once available, sila bagi nama penuh dan no hp. saya akan smskan no acc saya. deposit rm100 diperlukan untuk booking 1malam
once saya dapat duit deposit, tempahan anda adalah secure.saya akan smskan nama,no hp dan cara-cara untuk checkin.balance bayaran boleh dibayar semasa check in.
fairuz a.k.a Peruzz 012-9863732 atau shafie 012-4720207
















No comments:

Post a Comment